Pomysły na zdrowe śniadania

Hej! 

Dziś pokaże wam kilka pomysłów na szybkie i zdrowe śniadania, które ja jem w ciągu tygodnia. Moje śniadania najczęściej są z owocami a nie z warzywami ( jestem już przyzwyczajona do słodkiego posiłku rano ) więc moje propozycje będą słodkie!

Owsianka z owocami

-100 ml mleka
-Kilka łyżek płatków  owsianych
-Migdały, orzechy, żurawina ( tutaj macie dużo do wyboru. Poprostu wybierzcie to co lubicie )
-Dowolne owoce ( ja najczęściej wybieram banana)
-Ewentualnie cynamon albo łyżeczka miodu

Mieszacie mleko z płatkami i gotujemy na małym ogniu przez kilka minut aż płatki wchłaną mleko. Następnie dodajcie owoce i bakalie.

Musli

-Jogurt grecki
-Dowolne owoce ( w moim przypadku jest to banan )
-Płatki Musli

Przepis jest banalny i bardzo szybki dlatego ja jem to musli bardzo często. Mieście poprostu jogurt z płatkami i owocami.

Placki z płatkami owsianymi

-Mleko
-Jajko
-Mąka
-Płatki owsiane
-Proszek do pieczenia
-Dowolne owoce
-Syrop klonowy

Jajko mieszamy z małą ilością mleka i zagęszczamy mąka. Dodajemy kilka łyżek płatków i łyżeczkę proszku do pieczenia. Smażymy na oleju kokosowym ( jest zdrowszy niż zwykły ) i podajemy z owocami. Na końcu możemy polać wszytko małą ilością syropu klonowego.

Smoothie

-Mleko
-Banan ( tak znowu banan )
-Masło orzechowe

Mleko blendujemy z bananem  ( albo innymi owocami ) i dodajmy masło orzechowe. Ja czasami dodanje jeszcze trochę płatków owsianych.

To kilka moich propozycji na śniadania które są szybkie i co najważniejsze zdrowe. Dostarczają białka i węglowodanów które sa potrzebne do prawidłowego funkcjonowania. Dziękuję za przeczytanie i do następnego postu!!!

                           Bitter Girl

Komentarze

Popularne posty